Bloggen flyttar

Under den här veckan kommer min blogg att flytta till jlsu.se (sidan lanseras under veckan). Samtidigt delar jag upp bloggen i två delar, så att serien Tips på IKT i skolan hamnar för sig på en sida och att övriga blogginlägg som handlar om skolan hamnar på en annan sida. Allt för att det ska bli lättare för dig som läsare att hitta det du är intresserad av.

 

Alla nuvarande följare kommer att flyttas med till den nya sidan.

 

Som kickoff för den nya sidan (jlsu.se) har jag skrivit två nya inlägg:

  • Del 20 i serien tips på IKT i skolan som handlar om olika resurser där du hittar filmer på nätet som kan användas i undervisningen (eller som fortbildning).
  • Ett blogginlägg som beskriver varför de sämre skolresultaten inte är lärarnas fel.

 

Bägge dessa (och andra framtida inlägg) kommer bara att publiceras på den nya hemsidan (jlsu.se). Inga nya inlägg kommer att publiceras på johan1111.wordpress.com.

 

Ett stort tack till dig som är/varit besökare på min blogg och varmt välkomna till min nya sida (jlsu.se) när den öppnar senare under veckan!

Skärmavbild 2014-03-31 kl. 19.25.19

JLSU står för JL SkolUtveckling. Det finns även en sida på Facebook som jag kommer att använda som informationskanal. Du hittar den genom att söka på JL skolutveckling på Facebook.

Kommentera

